درباره نگاشت های چند ارز قویا ستاره گون

پایان نامه
چکیده

چکیده در این پایان نامه به بررسی شرایط کافی برای قویا ستاره گون بودن توابع p- ارزاز مرتبه ی ?و از نوع ? درuپرداخته و داریم: فرض کنیم a_pکلاس نگاشت های f(z) به شکل f(z)=z^p+?_(n=1)^???a_(p+n) z^(p+n) ? (p?n={1,2,3,…}) که هر کدام روی دیسک واحد بازu={z:|z|<1} تحلیلی هستند، باشد.تابع f(z)?a_p را ستاره گون p- ارز از مرتبه ی ?می گوییم هر گاه برای هر ??[0,1) و هر z?u داشته باشیم: re((zf^ (z))/f(z) )>? زیر کلاس a_p شامل توابع f(z)که ستاره گون p- ارز از مرتبه ی ?در u هستند را با s_p^* (?) نمایش می دهیم.اگر f(z)?a_p و برای هر??[0,1) و هر z?u داشته باشیم: |arg((zf^ (z))/pf(z) -?) |<??/2 آنگاه f(z) را قویا ستاره گون p- ارز از مرتبه ی ?و از نوع ? درuمی نامیم و این کلاس را باs ?_p^* (?,?) نمایش میدهیم. همچنین شرایط کافی برای قویا ستاره گون بودن توابع تک ارز را بررسی می نماییم. واژه های کلیدی: نگاشت تحلیلی، تک ارز، p- ارز، شرط پیرو، قویا ستاره گون، محدب، نزدیک به محدب، بهترین چیره

۱۵ صفحه ی اول

برای دانلود 15 صفحه اول باید عضویت طلایی داشته باشید

اگر عضو سایت هستید لطفا وارد حساب کاربری خود شوید

منابع مشابه

محک هایی برای ستاره گون بودن توابع تک ارز

فرض کنیم s رده ی تمام توابع نحلیلی و تک ارز به شکل f(z) = z + ς n=٢ nzn روی قرص یکه باز {1>[z], c ∋z:z} و a رده ی همه توابع تحلیلی نرمال شده {z}f در u باشد. در این پایان نامه رده ی تمام توابع تحلیلی به شکل بالا که در شرط صدق می کند را مورد بررسی قرار می دهیم. همچنین شرایطی را روی ?و μ تعیین خواهیم کرد که تضمین کند رده ی توابع بالا ستاره گون است.

15 صفحه اول

توابع همساز ستاره گون

توابع همساز مختلط مقدار که در دیسک واحد ‎$‎‎‎‎delta‎‎$‎‏ تک ارز و حافظ جهت هستند‏ را می توان به صورت ‎$‎‎‎f=h+‎ar{g}‎$‎‎‏ نوشت که ‎$‎‎‎h‎$‎‏ و ‎$‎‎‎g‎$‎‏ در ‎$‎‎‎‎delta‎‎$‎‏ تحلیلی هستند. در این پایان نامه به بررسی شرایط تک ارزی و شرایط ضرایب توابع همساز ستاره گون می پردازیم. همچنین نشان می دهیم که این شرایط ‏ضزیبی در صورتی که ضرایب ‎$‎‎‎h‎$‎‏ منفی و ضرایب ‎$‎‎‎g‎$‎‏ مثبت باشند نیز الزامی هستند...

15 صفحه اول

یافته‌های جدید درباره جنس گون در ایران

گونه جدید A. ahmad-parsai از بخش Campylanthus همراه با اطلاعات بیشتر معرفی می‌شود. بر پایه نمونه‌های جمع‌آوری شده و منابع تعدادی جمع‌آوری جدید و گزارش جدید ارائه می‌گردد. A. dipeltaبر اساس مطالعات انجام شده در خصوص نیاز اکولوژیک وA. sorkhabadensis  بر اساس صفات مورفولوژیک از جنس گون خارج می‌شوند.    

متن کامل

تخمین ضرایب توابع ستاره گون و محدب ما - میندای تک ارز دو سویی

تابع تک ارز دو سویی تابع تک ارز و تحلیلی است که در دیسک واحد تعریف شده و معکوس آن {1-}^g=f نیز تک ارز در دیسک واحد می باشد. توابع تک ارز دو سویی f که و پیروی هستند با یک تابع تک ارز که برد آن نسبت به محور حقیقی متقارن می باشد را معرفی کرده و ضرایب اولیه ی آن زا به دست می آوریم.

مطالعاتی درباره جنس گون (Astragalus) در ایران (2)، گونه جدید

10 گونه برای اولین بار از ایران گزارش داده می‌شوند. Astragalus acetabulosus, A. glochideus, A. gudrunensis, A. jormolenkoi, A. maymanensis, A. nephtonensis, A. onobrychis, A. pseudo-becki, A. registanicus, A. stenocarpus. 2 گونه A. mozaffarianii  وA. neo-podlechii به ترتیب از شمال غربی و جنوب ایران نامگذاری و شرح داده می‌شوند.

متن کامل

منابع من

با ذخیره ی این منبع در منابع من، دسترسی به آن را برای استفاده های بعدی آسان تر کنید

ذخیره در منابع من قبلا به منابع من ذحیره شده

{@ msg_add @}


نوع سند: پایان نامه

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه تربیت مدرس - دانشکده علوم ریاضی

کلمات کلیدی

میزبانی شده توسط پلتفرم ابری doprax.com

copyright © 2015-2023